experience marketing A Communication

Experience Marketing: De toekomst van digitale marketing!

Het is algemeen bekend dat in deze wereld niks lang hetzelfde blijft. We zitten nu in een tijd waarbij alles constant verandert en evolueert. Dit geldt nog het meest voor digitale kanalen. Bedrijven proberen nu steeds meer gebruik te maken van deze nieuwe communicatiemiddelen maar het gaat tegenwoordig zo snel dat dit alleen niet meer voldoende is. Door de introductie van smartphones en het gebruik van sociale media ontstaan er steeds nieuwe kanalen. Die gebruikt de consument om zich te informeren maar vooral om interactie te hebben met een merk en koopbeslissingen van anderen te beïnvloeden(mond-tot-mondreclame).

Een belangrijke verandering tegenover vroeger is dan ook dat consumenten een gepersonaliseerde en relevante boodschap verwachten op elk kanaal. Niet meer de traditionele massamarketing waarbij 1 bepaalde boodschap voor iedereen hetzelfde was. Klanten maken steeds minder een onderscheid tussen offline en online. Als men denkt aan hoe belangrijk de digitale technologie vandaag voor ons is, is het logisch dat digitale kanalen een vast onderdeel zijn van het dagelijkse leven. Klanten maken gebruik van het internet om ervaringen uit de echte wereld te verbeteren, werken, winkelen en zoveel meer.
Daarom is het als bedrijf belangrijk om zowel in de digitale als in de fysieke wereld een goed verhaal te vertellen, aangepast aan de interesses en noden van de klant. Ze verwachten het totaalpakket van uw bedrijf, een klantenervaring die hen bijblijft. Dit kan bereikt worden door Experience Marketing toe te passen in uw marketingstrategie.
Door Experience Marketing  kan men ervoor zorgen dat de klant in uw verhaal geloofd en daardoor ook een groter vertrouwen heeft in de werking van het bedrijf. Hierdoor heeft de klant voldoening aan de relatie die hij met het bedrijf heeft en zal hij ook langer een klant van u blijven.
A Communication helpt u met het bepalen van hoe uw de klant bereikt en hoe het het best uw verhaal vertaalt naar de klant. Contacteer ons voor een gesprek en dan kunnen we samen op zoek naar een klantervaring om U tegen te zeggen!
We tell your story…
A Communication